HELG SNART IGEN?

Helgen har vart go. Okej nu ska vi inte överdriva.. Jag skrev faktiskt högskoleprovet och det va lika jobbigt som vanligt. Satt från 08.30-16.20 vilket kanske inte är det roligaste sättet att spendera sin lördag på. Men jag tror faktiskt att detta resultatet kommer bli bättre än det förra, känner det på mig! Jag hade även glömt mina hemnycklar när jag kom hem och hela familjen var i Växjö så jag va ju utelåst till typ 20.20 på kvällen där. Flängde dock runt som en apa och va både hos Elin, i Hällestad, hos jakub och på pizza palace. Mina volleykompisar och några till hade gått gällatadmilen undertonen vi gjorde provet så jag va och hämtade dem hos Matilda för att sedan åka och äta familjepizza i stan. Missade ju bussen sen till Borås för jag inte kom in i huset så mormor och morfar fick skjutsa in mig, rania och Sanna för att träffa de andra och sen ut på krogen! Det slutade bra faktiskt och en mysig söndag väntade med tårta till frukost hahaha. Puss
Idag så var jag knappt i skolan, förutom på lunchen. Sen så jobba jag hemma och va nere på möte hos banken. Go dag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0