BRYGGAN OCH GRILL

Fredagskvällen var fin. Låg och solade ett tag innan vi skulle dra till Rebecca för lite grill och förfest innan bryggan! (som förövrigt öppnade så det var packat med folk). Jag och mamma var även före och kollade på lite balväskor, hittade ingen som matchade men hittade lite diamanter att ha i håret så vi köpte med oss det.

Sedan vid 7 så var vi väl hos Rebecca, jag hade bil så jag agerade chaufför sedan ner till bryggan. Men först var det grill och mys som gällde! Åååh det var så gott kan jag säga och vädret ska man inte heller klaga på. Sedan nere på bryggan var massa folk man kände igen, typ halva Ulricehamn och hela Stockholm kändes det som haha. Knökfullt och svårt att komma fram men lätt kul alltså! Sammanfattning av fredagen det ja.

Snodde de 2 sista bilderna av Maria A och Rebecca!





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0