UTANFÖR RIKSDAGEN - STOCKHOLM

Här kommer jag igen då med lite mer Stockholmsbilder. Detta är bland annat utanför Riksdagen och många bilder på de vackra byggnaderna runt omkring. När vi skulle åka hem hade busschaffisen missuppfattat tiden så fick fick väl en 20 min på oss att upptäcka vad som var kvar av Stockholm (haha?) Aja vi hann ju inte så långt men vi hann ta lite kort på omgivningen och på oss. Har dock inte alla kort vi tog på oss vid slottet (kan den som har dem skicka det till mig kanske?)

Asså måste också bara berätta vilket jäkla fint väder det va hela tiden. Kolla min lilla outfit liksom, sommar comback?
Vakten som stod och vaktade slottet (se bild) va helt seriös precis som alla sånna vakter och man fick inte gå innanför linjerna och sånt för annars var hon tvungen att attackera oss med sitt jäkla spjut eller nåt.. ah så tog en bild lite längre ifrån. Bussresan hem va rätt najs med. Fortfarande hade vi ju TV med film på bussen och när vi också stannade vid en hållplats köpt vi (eller mest jag) lite praliner och mumsa på hemvägen! Så det gick mycket fortare hem kändes det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0