TORSDAG

Japp många kanske har sett dessa bilder på facebook redan på Tingsholmsgymnasiets sida. Men haha tyckte det va lite kul att jag kom med på 2 bilder på en dag (den ni!) Asså måste bara säga kolla in vilket jäkla bra nyhet vi snackade om på lektionen (se på tv:n) haha lol..
Jag var också med några utav ambassadörerna på stenbocksskolan idag och snacka om tingsholm. Jag hade själv hand om vård och omsorgsprogrammet (skulle kunna en hel text utantill)... shit asså fett nervöst att stå där framför ALLA nior och berätta men ah fick bra respons sen när jag kom hem av Anton (och hans kompisar eeh?)
 
Snygga kläder vi har förövrigt va? Allt har vi fått gratis även om det kostar för andra HAHA WE ARE CHAMPIONS.
Aja kommer iallafall få 2 tröjor till i och med att den blå tröjan va fel tryck så vi får en extra till, generöst eh ja?
ska också va slips istället för fluga (de var bara låne för de andra levereras senare)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0