ESKILSTUNA

I helgen var laget i Eskilstuna och tävlade i seriespelet i pingis! För mig gick det faktiskt ganska bra, tog hem fler matcher än jag väntat mig! Blev en hel del fem-settare också och som tur var så tog jag alla dem också (utom en) fasen alltså.. sista settet där vann hon andra tjejen med 11-9 efter att jag hade tagit igen 2 hela set! aja.. vann mer efter det så jag va ganska glad iallafall. 
 
Efter det första dagen (lördag) så bjöd Tildes pappa på en lite minigolftunering eftersom det fanns en inomhusbana precis i den hallen vi spelade! Fick också hole in one så är ju fett grym som vanligt ;)
 
Vi bodde då i en stuga med ett loft, sovrum, toa och kök (hade även tv i "storarummet" fast vi använde aldrig den. Det var iallafall svinmysigt! På kvällen gick jag och Ida till närmaste Coop och köpte lite grönsaker och dip som vi hade när vi kollade på skräckfilm! Mama hette filmen och den var riktigt bra kan jag säga!! Usch alltså..
Sedan var det upp tidigt nästa dag för match igen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0