LIVE LIFE RIGHT

I lördags var det dags att gå upp tidigt för att skriva högskoleprov. Herregud det va det värsta prov jag skrivit. Från halv 9 till halv 5 var vi där! Det va totalt 5 prov som tog 1 timma varje prov. Matten var väldigt svår tyckte man ju.., har ju inte haft matte sen jag slutade 2:an på gymnasiet så hade glömt massa märkte jag. Hade dock pluggat lite före som tur va. Vet inte riktigt hur det gick egentligen men det får vi väl se sen. Som "pris" för att vi klarat detta åkte jag och Anna Till Borås på kvällen till Harrys för att festa loss. Det var halloween kväll så nästan alla var utklädda och Harrys hade utsmyckats väldigt scary! Najs kväll eller?? Va så trött så jag somna på bussen på väg hem hahaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0