FETTCOOLTTÅG

tjena. Idag kommer det vara en stressig dag känns det som. Efter skolan ska vi direkt ner till stan för att kolla på lite halloween-saker inför fredag men först och främst beställa studentresa till.... MAGALUF!!! taggad, jaaaa!!
Efter det måste jag direkt hem och börja plugga på filosofi och även på högskoleprovet då jag knappt kommer hinna det på båda torsdag och fredag. Torsdag blir det klockan halv 6 mental träning tills halv 7. Sedan pingisträning och sedan 8-10 volleybollträning. Är väl hemma vid halv 11 kanske och det är inte direkt min bästa pluggtid..
På fredag är det halloween-dag i skolan och axel min bror fyller även år. Då har vi kalas på kvällen och jag ska väl antagligen också plugga gymnasiearbete. Men hur ska jag hinna plugga högskoleprov?? herregud.. På onsdsg ska jag också va borta hela dagen på ambassadörträff senare på kvällen. Kommer ju knappt vara hemma..!
 
Aja här är mitt vackra verk som vi gjorde i photoshop idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0