FAP?

Jo matchen i söndags gick väldigt bra!! Vi kom som sagt ända till finalen fast förlorade den väldigt jämnt! Vi vann första setet, de vann andra och sedan tredje med 15-12... Så jaja vi var väldigt nöjda ändå eftersom det var första gången vi spelade med detta nya laget. Jag luktade även tacos hela dagen efter jag hade käkat det i pausen... Det va la najs. Sedan hade all min dressing åkt ut i påsen så det va kladd överallt.. Ännu mer najs!!! Hur kan en sån liten dressing från Ica ni vet som finns vid salladsdisken gå sönder och läcka ut?? Aja det blev sallad utan dressing men det va la lugnt antar jag...
På vägen hem hade jag dålig humor som vanligt (se noga på bilden!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0