CARDRIVE THE NIGHT AWAY

Hejsan! Jo nu är det ju så att jag redan är hemma! Kom hem sent igår kväll redan faktiskt. Vi i vår grupp (DJ20) alltså damjuniorer 20 bestämde oss för att spela ALLA våra matcher på lördagen eftersom några åkte fram och tillbaka till Munkedal (som ni förstår är det ganska långt) och på så sätt slapp de åka 2 dagar. Så jag spelade alla matcher på lördagen! Vann den sista, så jävla stolt!! Det är fett bra spelare med här.. Nu snackar vi bäst i Västergötland. Aja jag kunde iallafall också fixa skjuts hem med några från Herrljunga så jag slapp stanna och bara kolla på söndagen! Så efter vi slutat spela vid kvart i 8 kanske bar det av till hotellet för snabbdusch och packning. Sedan åkte vi till Herrljunga så hämtade pappa mig där. Och den sista bilden är imorse när axel va lite extra gosig haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0