POSTKODMILJONÄREN

Åh jag kan inte bara välja en bild utan det måste bli hur många som helst, alltid haha. Idag mina kära vänner va det ingen skola för mig utan det bar av till Göteborg med mediaklassen för att va publik till postkodmiljonären! Fick träffa Rickard Sjöberg (som förövrigt är hur lång som helst) och också en annan go liten filur bakom kulisserna.
Fick sitta på rickards plats i heta stolen och ah, vi hade det ganska nice om man säger så. Fick till och med fika och kaffe!? Det roligaste va dock att gissa på frågan när publiken fick svara hehe.
Sedan hade jag gjort en mozarellasallad som jag käkade i minibussen på väg hem. Och se man på, fick skjuts ÄNDA HEM av min lärare haha, snacka om lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0