PÅSK 2013

Påsk 2013 blev ju inte som jag hade tänkt egentligen då. Skulle ju vart med tjejerna men hade sedan ingenstans att vara så att det blev party hemma istället. Fick dock 2 erbjudanden att komma någon annanstans men hade ingen chans att ta mig dit så.... Men det blev skoj iallafall! Jag gjorde skattjakt åt "barnen" och sedan kom drickagubben (bli inte rädda det är en tradition i vår släkt) hhaha aah iallafall som ni ser på en bild så va det på altanen drickagubben kom och ställde lite toliga frågor innan man fick en cola. Så sjukt kul hahaha. Ni anar inte

Sedan hamnade jag på en fest i kanske 20 min haha. Somnade vid halv 6 på morgonen, haha rätt gött så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0