HÄRLIGA TID

Här sitter jag och sjunger med till Laleh. ska ju sjunga en av hennes låtar på vårmusikalen hihih så måste ju faktiskt öva lite va?
Äntligen påsklov! Imorgon är det påskafton och jag har precis blivit klar med en skattjakt jag har fixat till "barnen" imorgon haha. Blev ju inget festande då vi inte hade någonstans att vara. Hoppas på att någon är hemma ensam någon gång på lovet iallafall, eller hur tjejor?
 
Förresten, har någon sett jurassic park? Allt jag hör utanför min dörr är dinosaurieskrik. Anton och axel sitter och kollar på filmen, borde jag va rädd här inne? 
Om ni inte hör från mig imorgon ring 112 och säg att en T-rex krossat vårt hus, okej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0