STUDENT ULRICEHAMN 2013

Hej och hå, studenten i Ulricehamn är alltid den bästa!! Hög musik, dans och pepp på högsta nivå! Man vill bara springa ut på den trappan själv till den bästa dunk låten man vet!!
Flaken är ju helt klart en av de roligaste sakerna också, "en sån adrenalinkick så man behöver inte ens dricka" har jag fått höra.
 
Helt sjukt egentligen att det bara är ett år kvar tills jag själv tar. Var även på flera studentfester innan jag senare på kvällen åkte till malin med lite kompisaaaar. 
 
Vet att jag redan lagt ut alla ca 180 bilder på facebook. Men valde ut några till för att visa att jag faktiskt va där? (höhö) Fick en as bra plats tack vare mina små sötisar som passade en plats till mig! Jag sjöng ju i simhallen innan med kören med alla studenter och släktningar. Rätt nice att man får vara med på det för det är sjukt mäktigt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0