CYKLA TILL BLIDSBERG, BAGGIS

Vet inte vilken dag detta var nu men jag och Rania fick en idé helt plötsligt att vi skulle cykla till blidsberg och överraska Linda men en smidig liten plan haha. Okej vällingen gick bra och tog mycket kortare tid än väntat men planen spåra ur lite!
Skulle smyga in i hennes trädgård och ta kort på henne genom fönstret när hon satt och kolla tv för att sedan skicka till hennes mobil. Man borde ju bli rädd när man ser en smygbild på sig själv just i nuet hahaha eller? Jaja kul grej. Men iaf så när jag hade tagit en bild blev den inte så bra så jag skulle flytta mig och ta en till, då dyker Linda och hennes mamma upp i fönstret (de trodde väl vi va inbrottstjuvar) och börjar skrika. Rania börjar också skrika och det va så jag upptäckte att de sett oss. HAHAHAHA FETT KUL IALLAFALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0