TROLLUNGEN

Ja det är så pingistävlingen hette. I lördags gick vi upp väldigt tidigt för att åka iväg till Trollhättan och tävla lite, visa vad man går för liksom. Jag började med DJ17 (för er som inte vet är det förkortning på damjuniorer 17)
Det gick inte hela vägen ur poolen kan jag ju inte säga, 4 poäng till och jag hade gått vidare!! 4 poäng!!! Om jag bara vunnit den 5 settaren alltså..
Dock! I DJ20 kom jag till semifinal (woopwoop) sen åkte jag ut mot en väldigt bra spelare som vann med 3-1. Så jag är ganska så nöjd jag.

Vi åkte sedan direkt därifrån upp till Bohuslän till farmor och farfar och sov där över natten. God mat får man ju alltid!
Haha satt även och hejade på Sean banan i melodifestivalen för nöjes skull. Han är ju fett ball alltså

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0