MIN FÖRMIDDAGSLÖRDAG

I lördags var det då dags för tävling här i Ulricehamn! Det tråkiga var ju att dagen före (mysdagen i skolan för övrigt, det va myyyys även om vi hade psykologiprov) hade jag vaknat upp med svinont i min vänstra stortå? Vad händer liksom.. Jo då har jag fått en inflammation och kan knappt gå alltså.. Va hemskt, men jag skulle bannemej spela dagen efter tänkte jag så jag tog la lite ipren och voltaren som jag fick låna av Ida då. Det gjorde ont, det gjorde det! Men spelade gjorde jag!! OCH KOM 2:A, BAM! Inte dåligt men inflammerad tå va?
Sedan en bit in på eftermiddagen var det att döma matcher för min del.
 
På torsdagen skadade jag även högerarmen så kunde inte träna den på hela träningen så klantskallen is back typ. Jaja tån är inte riktigt läkt än tror jag inte för jag haltar liiiiite. Men va på gymmet igår och ska till volleyn idag iallafall, á la amanda style
 
Gammal bild från tidigare iår i brist på bilder från sim&sporthallen då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0