JULAVSLUTNING

Sista julavslutningen med vår klass på Tingsholm. Det är ju nästan sorgligt redan även om vi inte ens slutar än. Dagen började i klassrummet när vi fick fika och satt och pratade och smed planer inför den kommande pingisturneringen i aulan. Sedan gick vi dit och fick lyssna på kören (haha satt och sjöng med.. Ångra nästan att jag inte va med i kören på avslutningen) men iallafall då kunde jag sitta och tagga lite inför tuneringen. Efter allt va slut med sång osv så va det då dags för oss treor att göra upp! Och jag va representant för SA11 och gick och vann faktiskt. Haha nä men seriöst skulle aldrig förlåtit mig själv om jag förlorat där! Aja VINST BOOOHJA så nu springer vi ut på den plats på trappan vi ville som mest!! Nu taggar vi student som fan! SA11 TJALALALA
Sen efter allt detta skoj så hade vi tjejer i klassen bokat bord på Kina! Det va gott som vanligt och fullpackat med folk som vanligt också! Sedan va det utgång där på kvällen! Harrys såklart! Fett kul







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0