I AM LIGHT, I AM LIGHT

Helgen har varit grymt bra hehe. I fredags var det ju Lucia som sagt och den dagen drog jag Linda och Frida också ner till kinarestaurangen för att käka lite då det var äcklig soppa i skolan. Asså kolla bara bilden.. blir hungrig nu till och med även om jag precis käkat. Vi fick Lussebullar i skolan idag med (fetis 2014 sen)
I lördags var det volleybolltunering hela dagen och vi kom 2:a, woop. Vi spelade faktiskt väldigt bra, är till och med nöjd över min egen insats hehe inte ofta det händer (och fötter). lol
På kvällen agerade jag den nyktra personen.. hhaa bowling blev det och gissa vem som vann? MOI SÅKLART. Sedan blev det till att skjutsa alla till en fest ute i mörkö?? Vet inte riktigt hur det kom sig men sedan stannade vi där .. jag med haha. Va nära att köra över 2 älgar sedan när vi åkte hem där runt halv 3.. usch och jag som hade Jontes bil och allt! 

I söndags var jag och Linda i borås och shoppade massa klappar (som egentligen tomten ska sköta men vet inte vart den gubben är alltså...latis). Det blev lite buffé på StorKnallen och mycket spenderade pengar. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0