HÖGSKOLAN I BORÅS

Borås högskola. Igår var vi där på ett så kallat nobelfirande med massa föreläsningar om kemi, fysik ec. Okej jag måste erkänna, jag höll på att somna under de första 2 föreläsningarna, dels för jag hatar fysik och dels för att jag inte fatta ett dugg haha. Han tredje som föreläste var väldigt bra dock, det va mer biologi inriktat med massa humor från hans sida. Han snacka till och med norska lite då och då (det gillar vi!) 
Sedan blev det det väntade maten! Åååh va gott det va. Fanns typ allt, kycklingfilé rostbiff, skinka, kycklingspett, potatissallad, pastasallad, fetaost ja you name it. Vi fick till och med praliner efteråt. Sedan träffade jag min fru också vilket gjorde dagen lite bättre med (heheh puss Malin)





Kommentarer
Postat av: malin

hihihihihi

2013-12-11 @ 12:12:26
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0