SLÄKTKALAS

I lördags var det morfar som fyllde år så det var släktkalas i bygdegården i rångedala där de bor. Vi brukar alltid hyra den när vi har kalas osv.
Det va as god mat och vi körde lite fem-kamp och sånt haha. Måste skryta lite med att jag nästan vann på att pricka en hink i bandy... Sen kom pappa och satte 3 bollar mer än mig... Typiskt!
Men jag fick även åka cab!!! Mina kusiner har köpt en as cool cab så jag är så jäkla avis på att inte få köra en sån..
Aja precis efter åkte ja direkt in till Borås till viskan och mötte upp mina kompisar för att sedan dra till Harrys och lite andra ställen (lol)... Hahaha galen kväll/natt!!
Fick 2 tjejer brevid mig sen när vi skulle sova och jag fick ligga i mitten som en klämd grillad macka... awsome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0