BEACHVOLLEYTUNERING

I lördags var det lite Tunering på gång i grönahög! Vi hade anmält en kill-lag och ett tjej-lag! Det va lite såhär roligt spel med sådana som inte spelade volleyboll i vanliga fall också.
Det hela slutade iallafall med att vi badade med matchkläderna på! Haha jag blev rullad lite i jord så fick bada flera gånger haha men det va lugn för det va riktigt skönt i vattnet även fast det regnade en stund.
Jag och Malin provade även hopptornets alla höjder innan vi kände att vi skulle byta om. Problemet va att jag nästan inte hade ombyte med mig eftersom jag inte räknat med att bada hahahah. Men det fixade sig.
(Ja, jag har volleyshorts på bilden även om det ser ut som jag inte har det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0