VAD GÖR MAN EN FREDAG?

HHHHHHHHHHej. Idag började min skoldag 14.00 och slutade 15.00. Ganska go dag med tanke på att vi hade en lektion och det var massage! Det roliga är att jag fick massage hela lektionen... behövde inte göra ett skit så hej och hå så ska det gå! HÖHÖ
 
Nu då? Skulle egentligen sova hos Linda idag men har seriespel tidigt på morgonen imorgon sååå hon vart rätt sur haha. Lilla bobo! Hoppas du har det kul med din tacos iallafall!
Har också matteprov på måndag och det är väl det jag ska ägna mig åt just nu egentligen... meeeen.... jag är klar med alla tal? haha vad gör man då? Kan man det då? aja...
 
Gjorde egna American Pancakes till frukost/middag idag! Blanda i massa blåbär och hallon.. sen när de va klara så hade vi ingen glass hemma.... BUHU
 

Kommentarer
Postat av: Linda

BOBO! <3

2012-10-13 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0