HEMSK NATT

Jo inatt hade jag det jobbigt. Precis när jag skulle gå och lägga mig krampade det till i magen nåt så otroligt mkt så det kändes typ som om jag skulle föda barn eller nåt. Kunde inte röra mig, knappt andas, kunde inte ens gå. Fick rulla ner för trappan till mamma och pappa nere som ringde till akuten. (ja så ont gjorde det)
Fick först prata med någon tjej där som sa vad jag skulle göra o.s.v. Om det inte blev bättre efter en halvtimma skulle vi fått åka akut in till Borås.. såååå jävla ont.. kan inte ens beskriva. Det va vad jag gjorde hela natten då. 
Det blev liiiite bättre efter jag fått någon slags värmedyna över magen... men ja, jag bara grät och grät och grät och skrek... usch. aldrig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0