VAD HAR JAG HAFT FÖR MIG?

Vad har jag haft för mig egentligen? Har ju inte bloggat på jätte länge!
Jaja, jag har väl haft för mycket att göra helt enkelt. Skolan har varit lite jobbig med gojs och mojs. Vi i vår grupp på en temadag vann hela faderuttan och fick...... böcker!! wooooow haha 
Världens bästa pris alltså... fick iallafall välja och eftersom mina vänner insisterade på att jag skulle ta just denna boken (se bild) så gjorde jag det. 
 
Vi i vår grupp i median (maria, rebecca, moa och jag) har också börjat att spela in vår skräckfilm. Det kommer lite behind the scenes bilder senare!
 
Idag ska jag förvrigt på spa! Gud va skönt det kommer bli, en riktig jävla ego-dag. Det kostar ju inte lite heller. Trodde mamma snacka om båda oss när hon nämnde priset per person.. uuuh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0