LÖRDAG

I lördags spelade jag pingis i Herrljunga tidigt på morgonen och jo tack, vi vann sista med 6-3!!
När jag kom hem var pappas och antons kalas i full gång, och där kommer jag osminkad med världens pösigaste tröja, nyduschad.. ja behöver det sägas mer?
Iallafall, sprang upp och gjorde iordning mig innan jag gick ner och käkade flämtande uttern (as gott) för er som inte vet vad det är, det är en kycklingrätt. GOOGLE IT!

Ja, pappa fyllde alltså 45 och Anton fyllde fjortis (haha). Det var sjukt mycket mat (vill inte ens säga hur många kassar mamma kom hem med)
Sen drog vi också fram chokladfontänen!!!!!! goooooott
Det blev alltså gottit till melodifestivalen som alla satt bänkade till sen! Mys. Alla hejade såklart på Ranelid... eller inte! Loreen ska det va! (dead by april♥) haha. Nä men Loreen var klart bäst!

Sedan satt jag också och fixade massa naglar på alla tjejer nästan haha. De stod på kö! Det är sjukt kul att greja med naglar...tycker jag. ÄLSKAR'T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0