FOOTLOOSE

I lördags hade jag först pingismatch borta i Askim, gick då vidare men sedan tog det stopp. I varje fall, efter det så drog jag och Chey och kollade på musikalen Footloose på Tingsholm! Vi fick ej ta några bilder eller filma där inne så jag har inga bilder men tog dessa från facebook. Jag kan rekommendera den för den var väldigt bra! Det hela blir ju mer roligt när man vet vilka personerna är också.

Och annars då? joo, har inte kunnat sova hemma på två dagar för vi har målat taket och det luktar jätte starkt. Men jag klagar inte för jag fick sova med min älskling till och med på en vardag hehe. Inte varje dag man åker buss till skolan liksom! (fast gillade inte att gå upp en timma tidigare)

Kommentarer
Postat av: malin

musikalen var så bra!

2012-03-06 @ 16:05:59
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0