PAPAGENA

När vi var i Tyskland så fick jag massa pengar över, jag och mamma hade då en överenskommelse att jag skulle få köpa godis för de pengar som blev över och ta med hem. Bara det att vi hade inte räknat med att det skulle bli så mycket hehe.
Menmen, jag köpte och köpte och köpte och som kanske de som känner mig vet, jag är väldigt svag för godis jag aldrig sett innan. Alltså jag vill prova allt nytt som jag ser och därför va det rena rama paradiset för mig!
En av sakerna jag köpte hem (vi har nääästan käkat upp allting) var detta:
Den öppnade vi för några dagar sen och himmel och helvete vad god! haha
AMANDA GER RÅD
Om ni åker till Tyskland - köp godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0