LASERDOME

I lördags hann jag med mycket, bröllop, kalas och laserdome.. Vi va ett gäng på 11 pers som åkte till borås för att ha det grymt skoj. Och det hade vi också, MITT LAG VANN!!! yeeeeah
Senare hade de andra bokat bord på en restaurang, ååh gullig av er. Så vi käkade, sedan gick till ica och köpte lite smått och gott för hemresan. Vi var i bussen (uuuh)
Sedan när vi kom hem så kunde vi bara inte skiljas från varann så vi gick ner till sjön och satte oss vid bryggan. Där kom det några gubbar  som var väldigt sociala.. mer konstiga kanske. Så vi gittade väl vidare och hämtade handukar hos annina borta vid bowlinghallen för att sedan bada mitt i natten. Så stötte vi på Chey och Niklas som följde med en bit. Doppade dock bara benen för fasen va kallt det va!
(fast nu har jag ju doppat mig, gjorde det i söndags)
Sedan körde moa mig hem.. haha ja MOA! Hon fick övningsköra lite..
j

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men Amanda vad har jag sagt om dessa typer av bilder??

Bra dag för övrigt <333333

Svar: hehehe de gulliga bilderna eller? :D
Amanda

2012-07-11 @ 22:29:30
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0