DEN MYSIGA MÖHIPPAN

hej och hå igen. Nu kommer bilder från Saras mysiga möhippa. Detta var ingen vanlig möhippa med konstiga saker hon skulle göra nej nej nej, det fixar nog hennes kompisar!
Det bjöds först på tapas på babbel i borås. Ååååh så gott det var, allihopa rullade därifrån...
Direkt därefter åkte vi till ett ställe där vi spelade minigolf, fick dock ge upp min mästartitel till lilla Johanna denna gång, men räkna med att jag laddar batterierna nästa gång!!
Efter detta körde emelie (se sista bilden) oss hem till dem för att gå ut en bit och hitta en plats att spela kubb på. Det blev ju inte så lyckat med massa sniglar och mygg överallt... så var det mörkt också. Lilla jag gick med min ficklampa på mobilen och lyste i gräset för att veta säkert att jag inte trampade på någon snigel.. euuuk
Mamma gjorde dock det, I MINA SKOR!!! hoppas du tvättat dem mamma....annars blir jag arg....som ett bi..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0