BILD FRÅN DAGEN INNAN UTKLÄDNINGSDAGEN

okej, vid denna tiden imorn, (skriver nu den 6 Januari, detta publiceras den 7 Januari på morgonen) hehe tidsinställt är kul, ja iallafall vid denna tiden är jag på väg till Herrljunga för lite pingistävling! wooooho tagga!! Har inte spelat på hela jullovet så får se hur detta går denna gången.
Fick bara sån lust att skriva lite nu även om jag inte alls har tid till det, hehe. Ska packa lite saker och har en naturinlämning att skriva på men jag gör som alltid, skjuter upp det! That's my thing.
Nä men inte alltid då såklart!
Har lust att se någon rolig high school film.. någon som vet någon? Jaja, jag kanske hittar någon själv i så fall! Google sökning här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0