BARA LITE JULKLAPPAR

okej såhär är det, jag packade upp mina julklappar igår(!) haha nä men de har legat i en påse och jag har inte orkat ställa allting där det egentligen ska vara.. men med tanke på att jag julstädade så gjorde jag det också!
Här kan ni se bara några av de "skönhetsprodukter" som jag fick. Hitta inget bättre namn på det haha.
Iallafall, på bilden längst ner är det tre stycken nagellack som är sånna där som är bra för naglarna. Fick nagel-serum, myrrol olja (eller vad det hette) och en nagelscrub. Väldigt bra grejer om man vill hålla naglarna i trim!
blabla

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-141.html

2012-01-14 @ 20:50:16
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-141.html

2012-01-14 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0