TURBO PÅ BILDFRONTEN, PADDLING 2012

åhh äntligen har jag fått tag i alla bilder från paddlingen i somras! (ett halvår senare?) haha men bättre sent än aldrig. Åh det va så många bilder samt videoklipp men jag tog inte med alla. Dock väldigt många men kolla om ni vill. Vi hade det iallafall jätte mysigt och det kändes som man åkte genom någon flod i amazonas eller någonting även om bilderna inte va lika "fina" som verkligheten! Detta är någonting alla måste prova och vi kommer säkert att göra om det nästa år om vi har tid!
 
Vi övernattade också i en litet vindskydd som ni kan se på några av bilderna (också en nyvaken gosig amanda)
Vi (eller ah moa) fiskade upp en fisk som vi också stekte till kvällsmat, vi gjorde upp eld och åh va mysigt det va eller? Jag hittade också någon form av granris som satte fyr på elden som fasen så kallade det turbo. haha? konstig brud.
 
Jag sov som en stock iallafall hela natten, tydligen var det bara jag som gjorde det haha. Och nästa gång, påminn mig att INTE TA MED NÅGON JÄKLA TACOSWRAP! Haha den va ju helt äcklig, blöt och mosad när jag väl skulle äta den....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0