THE LAST TORSDAGSKVÄLL

Åååh min kära vän Linda påminde mig att jag måste faktiskt blogga, och ja hon har rätt. Har varit för lat helt enkelt.
Detta är alltså från i torsdags när jag, Linnea, Anna och linda drog till borås för att kolla in Kalle och Molly. Fick dock aldrig se Molly eftersom vi faltiskt blev sociala (haha)
Innan "showen" så va jag anna och linnea och shoppade aset i butikerna som var öppna. Fick med mig en t-shirt, ett linne och 3 kjolar (kjolarna va 30 kr st!!!) helt sjuk rea nu alltså! Jag som också letade efter kjolar, helt enkelt underbart bajsbra.
Vi gick sedan och käkade på Thai Silk och hade det allmänt skojploj.När vi sedan åkte hem sov lilla Linda hos mig... sov och sov.. (höhö) bus hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0