SÖNDAG, MÅNDAG

hej och hå, här kommer liiiite bilder från lilla tjejkvällen jag hade här hemma.
Det var jag, Linda, Linnea, Anna och Malin. Fast malin stannade inte över utan gick hem typ fyra kanske höhö.
Iallafall, jag och Linnea gick ner till Hemmakväll för att hyra skräckis film och där nere mötte vi Linda. Blev en film som vi tog hem iallafall. Sen satte vi inte på den förrän kanske typ halv 5 på morgonen haha.
Vi snackade och omeglade och hade allmänt skoj. Jag somna nog 6 eller nått.. vakna sedan 2 på dagen. De andra somna 9! xD
Jag satt och såg på skräckisen helt själv... vågade inte mer så stängde av efter en stund... såg aldrig klart den utan lämna in den idag efter jobbet!
Sedan kanske klockan halv 3 mösade vi oss upp och ringa Jamaica så de körde hem pizza till oss, fett nicee.
Sen va det bara myyyys fram till kanske 7 när den sista personen (anna panna) åkte hem också. FETT NICE KVÄLL OCH NATT OCH DAG OCH SÅ

Och kan någon berätta (MALIN!!) varför det är maaassa bilder på killar på min data???? HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: malin

linnéas och annas fel!!!!

2012-08-08 @ 20:11:42
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0