PUSS

trevlig helg det har varit, först på fredagen åkte jag, chey och lizett med bussen till bella och malin, sen kom även jesper också så vi spela lite skvaller och titta på film innan alla somna i soffan hehe.
sedan sov vi där i gästhuset för att sedan gå upp jäkligt tidigt för att jag skulle iväg på fotbollsmatch mot olsfors som förövrigt blev 1-1! spela faktiskt bra kan jag säga själv.
sedan direkt in i duschen och direkt till charlotte och andreas för lilla louise fyllde år så då var det kalas där men massa god mat och tårta, muuuums.
Sedan på söndagen var det kalas för mamma, jeanette och morfar med släkten. då följde oskar med och det var kul hela tiden, haha! god mat och tårta (m.m) där också!
Sedan åkte vi hem och oskar sov här för idag i skolan var det en "alldeles egen dag" som de kallar det när christer fuglesang, caroline af ugglas och en till kom och föreläste och sjöng (bara caroline då). Men det var helt okej faktiskt eftersom vi missade våran jobbiga måndag!
Sedan gick vi hemåt igen och klockan halv fem ner till bussen (snäll jag är som alltid följer med ner). Men det gjorde att jag glömde tiden för fotbollsträningen så den missa jag preciiiiis bra amanda!! BRA!
Men det fick bli volleyträning på ätradahl istället, så nu är jag hemma och ska börja med lite engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0