LÄGER

okej, jag använde inte kameran så mkt som jag hade tänkt från första början.. men några kort blev det. Vi tränade länge, två pass om dagen från klockan tio till sex på kvällen typ. Med en luchrast då såklart. Sedan samma nästa dag! Fast då var det upp klockan åtta för en runda i skogen.
Med tanke på att vi hade sovit i en timme på natten såååå.. haha fast jag va ganska överraskad att jag inte var ett dugg trött! men guuuuuuuud vilken rolig natt vi hade eller?! hahahah ALLA ÄR SÅ JÄVLA GOA! Roligaste på länge med jävla mycket skratt och skräck kan man säga.. haha mer säger jag inte! men jag kan lova att så rädd som jag var ett tag kan nog ingen slå, gud va ni ska få igen killar!
men en rolig helg med mycket sport och kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0