22:14

Okej lite kort om helgen:
fredags - chillkväll
lördag - upp tidigt.. fotbollsmatch, vann med 7-0 mot Fristad! plus att vi hade snygga vita tröjor! yeeeah sedan var det mysmys hela kvällen
söndag - upp tidigt, pingisseriespel. Krossade dom med 6-1!! yeeah igen, jag och elin va bäst i dubbeln, yeeah igeeen!
Okej men idag då, lång måndag som vanligt, men ändå helt okej. Sista lektionen kollade vi insekter på nära håll, euuw för alla spindlar och maskar som bara är allmänt äckliga när de rör på sig!

Sedan tränade jag fotboll ute på lassalyckan med damlaget, självklart ska jag råka ut för en sträckning i låret! på med bandage och hej och hå.. efter ett tag när jag hade haft det på mig märkte jag först inte att benet hade somnat så reser jag mig upp från datan (skrev uppsats, bläää) så är benet nästan blått! oh shiit tänker man ju och kastar av sig bandaget! Blev lite illamående och höll på att svimma så fick böja huvudet framåt som man ska göra.. usch aldrig igen!

Bild från religionen idag, hehehehe vi jobbar braaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0