I COME RUNNING, TO SEE YOU AGAIN

okej, hela långa helgen har gått och jag har haft kuuuul!
I fredags efter skolan var jag lite hemmafru och bakade scones till min man. Haha okeej dålig humor jag har men det gjorde jag iallafall! gott blev det! sedan var det bara myskäll, dags för fredagsmyyyyys (som reklamen)
tidigt på lördagsmorgonen så var det upp och spela fotbollsmatch! sista fotbollsmatchen! för säsången och kanske för mig också.. sorligt eftersom det gick verkligen skiiiiiit!
volleybollmatchen två timmar efter gick sååå mycket bättre även om vi förlora! det var faktiskt jämt och måste säga att vi spelade väldigt bra för att vara första matchen, jävligt go hejarklack också! pluspoäng till er!!

sedan på kvällen gjorde vi i ordning oss och drog på FEST I TIMMELE!!! YEEEEEAH! ös hela kvällen!!! hehehhe inget att säga....men det var svinkul!
åkte hem och hämtade saker och åkte till dalstorp där på natten, upp klockan 11 för ishockeymatch.. jävlar vilken helg! haha sedan efter var det vara två slöa dagar som det va söndagsmyyyys och måndagsmyyyys med glass och andra fettis saker!

nu har jag fått skriva av mig lite om mitt liv, yesbox. Bild från idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0