TORSDAG PÅ LOVET

är fortfarande inte efter när det gäller att skriva om lovet, okej på torsdagen iallafall så var det laserdome i borås på G! Men först så åkte jag, mamma, anton och axel in till borås för att bland annat handla vinterjacka och sånt som man behöver nu när det börjar bli kallare. så det gjorde vi först, hade ju vinterjackan i bakgrunden på en annan bild så man vet att den är svart iallafall. sen var det lite andra kläder och så jag köpte.
Men sen då, jag stötte på Oskar och hans mamma i borås för de skulle också handla vinterjacka! skulle ju sedan med honom och möta upp gustav och massa andra av deras kompisar från deras förra klass bland annat. hade träffat några förut också! förövrigt så hade jag en vit skjorta på mig och det va ju inte så bra för då syns man ju!! bra amanda! så jag och mamma gick och köpte en mörkblå t-shirt, puh tur jag har..
Vi gick iallafall till laserdomen och körde våra 2 omgångar!! SVIN KUL!! Sen hade det blivit något fel på en av killarnas väst så vi fick en gratisomgång! Då kom jag 2:a faktiskt hehe, måste skryta lite! Vi var 8 pers tror jag!
Sen bjöds det på korv och dricka, yessss nice dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0