TINTIN

en dag på lovet var en riktig sån göra-random-saker-dag. Jag vaknade upp i varnum tillsammans med lite folk. sedan satte vi på filmer som vi kollade på, en av dom var edward scissor hand. Det var en väldigt mysig film faktiskt! sen kanske runt klockan fyra åkte jag, malin och bella tillbaka till ulricehamn för egentligen var det så att tjejerna i klassen skulle komma till mig på filmkväll men jag kom hem såpass sent och vissa hade inte skjuts och så vidare så bestämde att vi tar det en annan dag. Istället då åkte jag till bowlinghallen och mötte upp bella och malin igen med massa andra, peter, niklas, simone, markus... kommer inte riktig ihåg! menmen! sedan efter det så drog vi till Jenny's thai och käkade goooood mat!
Då kommer någon på att vi vill på bio! så vi kollade biotider och såg att tintin gick i borås klockan nio eller va det va! så vi bestämde oss för att dra dit! men först efter maten så åkte vi först till Rodi, där va emil, sebastian, rodi så.. och någon mer.. hehe. KOlla tv lite och så innan vi drog till borås för att kolla på tintin! yeeeah 3D också!! bra film!

Sedan när den var slut så åkte vi tillbaka till ulricehamn, jag messade emil och de var fortfarande kvar hos rodi så jag och malin knallade dit igen! trötta som fasen men vad gör det?
stannade ett tag tills vi gick ut och skulle åka hem, istället blev det BILRACE! haha med hög volym på musiken så tror vi väckte halva stan!
Men iallafall vi åkte ju såsmåningom hem och nana... det var en ganska random dag på lovet.

Kommentarer
Postat av: malin

åh, så himla fin dag!

2011-11-18 @ 08:18:05
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0