FN DAG I SKOLAN

vi glömde ta bild idag på alla oss så det får bli en gammal!
Men iallafall så hade vi FN dag i skolan idag som betyder att alla har fått ett land att ställa upp med i debatt och så vidare. Jag och min grupp fick Bangladesh, så jag har gått omkring i slöja idag, hehe dock inte hela tiden! Precia som alla andra i min grupp också.
detta ska vi även ha imorgon och försätta diskussionerna! för idag har vi hållit tal och skrivit på andras reklamentationer eller va sjutton det hette.
Får hoppas att vi får en bild imorgon istället! hehe skjorta, kavaj och svart byxor... och slöja..

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin design du har.

2011-12-01 @ 07:26:06
URL: http://bitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0