BOWLING/FOTBOLLSAVSLUTNING

på lovet hade vi fotbollsavslutning i bowling hallen! det gick bra för mig, fick hela 9 strikes!
jag gick direkt från kalaset där hemma för att vara med, hade precis då ätit men sen blev vi bjudna på hamburgetallrik efter bowlingen också så tryckte i mig den med. sedan hade ebba och elin ett fint tal där de hade suttit och kommit på nomineringar till varje person i laget! det var roliga nomineringar, hehe jag blev lagets fluga för att jag alltid är och irriterar motståndaren och flyger runt lite här och var. så det var kul! sedan blev det att åka tillbaka till kalaset. farmor, farfar och våra kusiner louise och oskar sov över i husbilen utanför också.
på kvällen där kom även min lilla oskar och sov över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0