MITT I NATTEN PÅ ARREHAGSVÄGEN 13 FREDAGEN DEN 13

Nu är klockan exakt 04.03.. jag är UPPE! har suttit och kollat på två stycken skräckfilmer helt själv, är totalt LIVRÄDD!
nu vet jag inte vad jag ska göra för jag kan ju inte sova, dels för jag är rädd och att jag inte är trött.. men vad gör man?

 nu slog klockan över till 04.04. Ska jag kanske dygna med mig själv? nej inte så kul kanske..
fotbollsmatchen innan gick sådär.. vi förlorade iallafall inte. Det var min första match detta året! yeah
det blev 1-1 mot sjömarken, ganska nöjd med min insats ändå, ganska.

ska jag kanske ta och sova iallafall? hörde precis att fåglarna började kvittra, kanske det hjälper till? blir som en nattvisa, eine kleine nachtmusik. Fick vi lära oss på musiken, men vem hade skrivit den.. mozart va? jag kommer inte ihåg.
idag va det ju fredag den 13.. aaahhh (hjälp) okej det va igår om man ska va exakt, kanske därför jag kolla på skräck? tänkte inte på det.. eller jo. I början för den ena filmen hette Fredagen den 13 såå..men den va lite äldre, typ från 1980.

usch, jag är inte trött. nu är klockan 04.09, hörde precis ett duns på nerevåningen! nejnejnej!!! vad ska jag göra? shiiit
jag klarar inte av sånt här. okej, nu gör vi så här, (om ni läst såhär långt) att jag går in på mitt rum och försöker sova. det hoppas vi på att jag kan.

godnatt/godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0