JAG LÅG I MIN SÄNG IGÅR OCH TITTADE UPP MOT HIMLEN OCH STJÄRNORNA OCH TÄNKTE... VART ÄR MITT TAK?

gillar överskriften, hehe. Idag var det en väldigt chill dag i skolan, jag ska inte ta och berätta om alla lektioner vi hade men vi kollade mest på film och va i datasalen. sedan behövde vi inte gå hem heller, jätte skönt, jag och moa fick skjuts av dino. en sak som var lite komiskt imorse, jag gick upp ur sängen, gick ner och bredde mig en macka och funderade på om jag skulle ta och åka moppe till skolan? igår var det ju så skönt väder ute och jag var ute och åkte, sekunden efter tittade jag ut genom fönstret och insåg... happ där rök den planen.. 1 dm snö, niceprice sådär över natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0