FREDAGSMÄSSA

idag var det en chill dag i skolan, matte, engelska, kemi och sånt. jag gjorde mitt läxförhör äntligen och det givk väl ganska bra. förutom sista frågan som var helt ooooschalala om ni fattar.
senare drog vi oss uppåt mot fotbollshallen för en företagsmässa, fick gå i olika montrar och kolla på saker, man fick godis lverallt men duktig som jag är åt jag inget. hoppborg och stapla lådor uppe i luften, ja det var kul att kolla på iallafall. mötte till och med några jag kände! tänka sig..
igår förresten hade jag tre inställda lektioner! tre! matte nationella på morgonen, lite syslöjd och sen engelska nationella. sen slutade jag egentligen fast det visste jag inte då utan tillbringade en och en halv timme för mycket i skolan.. typiskt.
nu har pappa fått hem lite nya high school filmer som jag ska checka in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0