B-O-R-Å-S

uhuu? jag har åkt buss själv, helt själv för första gången idag! det gick bra, haha helt borta är jag ju inte. jag var i borås och köpte lite med min kära kusin carro. hittade ett par skor (första bilden) som jag ska köpa så fort jag har pengar, dom va för dyra för hade inte så mycket kvar.. men jag kom hem med en del grejer. visar kanske någon gång.
när jag kom hem tränade jag på träningsmaskinen i över en timme.. kollade självklart på film samtidigt, hehe fusk? nä. var tvungen att träna bort hamburgaren jag åt.. så nu är den borta!
just nu sitter jag med inpackning i håret, tänkte sova med det också (moas tips) hoppas det blir så ljuvligt vackert när jag tvättar ur det imorn! haha..

Kommentarer
Postat av: malin

första gången du åkte buss själv!?!

2011-03-20 @ 12:31:19
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se/
Postat av: sv

haha jaa.. har ju åkt med andra innan, fast aldrig själv :p

2011-03-20 @ 15:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0