22/6-2011

nu kom jag precis hem. har varit i borås och tittat på den nya pirates filmen! åh alla som sa att den var så dålig, vad jag hört iallafall. den var jättebra! okej, jag skulle aldrig kunna hata en pirates film så egentligen hade jag bestämt mig för att jag gillade den redan innan.
igår natt spenderades i varnum! vi åkte hem till isabella, fem av oss, men sen sov bara jag och malin över hos bella. vi somnade väl runt sju på morgonen.. så är det alltid.
vi lagade mat, kladdkaka och kollade skräckfilm! trevlig kväll!
imorgon kommer nog malin hit igen och denna gången tar hon med sig chey också, blir nog en bra dag imorgon med :)
                         

Kommentarer
Postat av: malin

så roligt :D

2011-06-22 @ 23:24:41
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0