JAG KLÄTTRADE UPP PÅ TAKET

i fredags när jag kom hem från skolan så upptäckte jag till min fasa att jag hade glömt nyckel, ojojoj.
jag gick till baksidan av huset och vad hittar jag där? joo en stege! en stege upp till taket till och med, då får jag idén att: anton kommer ju hem snart, så om jag klättrar upp på stegen upp till taket så kommer jag att kunna se honom när han går nerför backen! haha sagt som gjort..
jag klättrade upp och satt där på taket tills jag fick syn på en liten elfsborgsmössa som gick nedför backen, då ropade jag: ANTON!!! jag har glömt nyckel och jag fryser röven av mig här, skynda!!
han kollade på mig som om jag var helt kokobello..
så löd den historien...

bild från taket

Kommentarer
Postat av: carro kusse<3

men amanda då.. knäppjök!!!!<3 älskar dig så himmla mycket lilla knäppis!!!!!<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-23 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0