JAG HOPPAS PÅ ATT SOVA LIKA GOTT SOM HÄR

den där trettiodagars grejen går ju som smort här känner jag, men jag ska avsluta den det har jag bestämmt! Jag skule egentligen sett på en film nu som heter black swan, men anton var tvungen att plugga glosor, så. det får bli imorgon. i helgen var pingisgänget ute igen, denna gången var destinationen Lidköping! det började bra, det gjorde det. sen på kvällen gick vi på bio, en bio som jag kan rekomendera. framför allt så var ju johnny depp med, grr haha. den heter the tourist om någon får lust att se den.
nu tänkte jag lägga mig och sova, hoppas jag sover lika djupt som jag gjorde på bilden. ja det var tider det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0