ENKEL FÖRSTORING

just nu är allt jag hör gap och flabb nere i köket, vad innebär det? jo mamma har tjejkväll.. jisses
jag sitter här och försöker få mig själv att jobba på SO:n, det har jag i och för sig gjort sen jag kom hem, och jag har inte börjat än. Så typiskt mig!!
jag kom också att tänka på en kul grej, mina kusiner skulle ju komma och åka skidor/snowboard detta året? så nu frågar jag er, emelie, carro, om ni läser nu?? när kommer ni? höhö skulle va kul att se er åka!
helgen var annars bra, var ensam hemma i lördags, livrädd satt jag och åt och kollade på skräckfilm i mörker, haha! inte direkt det man ska göra om man är ensam kanske.. menmen jag smet iväg till en "filmkväll" lite senare iallafall..
nu kanske jag ska börja plugga.. eller.. nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0